vrijdag 9 juli 2010

Nog een mooi stukje gekregen handwerken

Zoals de meesten wel weten hebben we vrienden achter moeten laten in het verre Amerika. Dit was ook niet echt gemakkelijk, maar gelukkig hebben we nog steeds contact. Een van mijn vriendinnen, Cathy(paardengek overgens), had voor ons afscheid wel iets heel bijzonders voor mij gemaakt. Al had ze wel al gevraagd welke quilt ik het leukste vond, had ik daar nooit iets achter gezocht....
Kijk maar eens even mee

Heeft ze die quilt zitten schilderen op een lapje....herkennen jullie mijn kersterige Wish-quiltje er ook zo goed in?

Vervolgens heeft ze de basis van het paard gemozaiekt in mijn bekende favoriete kleuren.....Moeilijk zitten doen over hoe ze het toch moest voegen, want daar waren we met de lessen nooit aan toe gekomen, en vragen was geen optie vond ze..... Er de Amerikaanse dollar in verwerkt om ons niet dan goeds en voorspoed te wensen..... en
daar onze woonplaats Forest was werd het bos geschilderd.....

En onze achernaam Sol is het in het Spaans/Mexicaans zon.....en met de pluimen erbij heeft ze er een echte Indianenpaard van gemaakt. Degene waar zij dan weer zo van houdt, zodat we voor altijd samen verweven zullen zijn!

Lieve Cathy, heel erg bedankt voor dit bijzondere cadeau met het hele verhaal, want nu ik het schrijf, rollen de tranen weer over mijn wangen en besef ik weer dat ik je heel erg mis....

13 opmerkingen:

yvonne zei

Wauwww dat is een prachtig cadeau !!!!!

Annelies zei

Miranda, wat een prachtig zeer persoonlijk cadeau. Heel ontroerend !

Simone zei

Wat een prachtig kunstwerk en wat een waardevol geschenk! Dit moet wel van een hele bijzondere vriendin komen...

Shirley zei

Zo'n dierbaar cadeau met een mooi verhaal er achter, ongeacht de vele vlieguren tussen jullie is Cathy toch bij je in de vorm van dit prachtige paard.

katrien zei

Prachtig !!!!!!!!

Anoniem zei

Wow, wat schitterend gemaakt. Prachtig gewoon, echt kunstig.

Lida zei

Wat een schitterend cadeau, wat een prachtig aandenken aan een heel warme vriendschap!! Enne jullie blijven toch vrienden, je bent tegenwoordig in een wip aan de overkant, maar dat weet je nog beter dan ik en zij kunnen toch ook hiernaar toe komen en zich in jouw warmte koesteren! Ik heb nog nooit zoiets moois en toepasselijks gezien! Dus meis, genieten! Groetjes en een fijn weekend,
Lida

Guusje, zei

Wat een prachtig en bijzonder geschenk. Heel erg mooi en persoonlijk wat een fantastische vriendin.

Yvonne aka sommeke zei

Ooooh wooooow!
Dat is een prachtig persoonlijk cadeau! Attent van Cathy!
Goe ni te heet weekend hé!

ria vogelzang zei

Wat een lieve vriendin! En dan is het zo bijzonder dat het niet uitmaakt waar je bent opgegroeid, maar dat je gewoon precies bij elkaar past......
Liefs, Ria.

Chris zei

Een bijzonder cadeau van een bijzondere vriendin! Wat heeft ze goed over alles nagedacht. Dat moet je wel enorm geraakt hebben. Prachtig Miranda!

Anoniem zei

Mooi zeg, vooral met je uitleg erbij. Echt een persoonlijk cadeau!

Jantine zei

Wat een geweldig cadeau!