woensdag 20 april 2011

Heerlijk zomerweertje niet!

Nog steeds geniet ik na en doe pogingen om wat mini Keukenhof-plekjes te creeeren..
 Het stukje met de eitjes was een afscheidscadeautje van DH oude baas voor mij. Lief niet, ware het niet dat de eksters als gaten in de eieren geprikt hebben...en toen ze ontdekten dat het geen echte waren lieten ze ze eindelijk met rust....
Inmiddels is hij alweer wat daagjes begonnen bij een nieuwe baan...en hebben we deze week een logeetje.
Het hondje van een van mijn schoonzusjes komt logeren en wat hebben deze heren een lol! Jullie moeten weten dat onze Sam het laatste jaar zo nu en dan wat lekkers kreeg in de vorm van gedroogde oortjes, kauwstiks en botten.....maar nu blijkt dat hij ze toch regelmatig "verstopt" had onder de oude kastanjes, bladeren en aarde. En onze logee blijkt een scherpe neus te hebben en graaft alles op! Gister kwam hij met maar liefst 8 vondsten aangelopen...ik genoot van het mooie weer en maakte weer wat zigzagjes, ben nu bezig aan de laatste rand! En mijn mini-groentetuin begint ook uit te lopen....
 De eerste bloesem komt te voorschijn in mijn aardbeientuintje....maar ook de mini-kersenboom in pot staat in bloei....hmmm zouden we dit jaar onze eerste oogst kunnen krijgen?
 En de postbode belde aan.....en ook mijn paaspakketje is binnen!!! Pas tweede paasdag mag het geshowd worden. Maar ik kan je verklappen dat ik er erg blij mee ben. Bedankt Nellie Lagewaard-Visser!
En nu weer lekker naar buiten....steekjes zetten!

7 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

ik weet zeker dat jij nu steeds naar dat pakket zit te kijken en dat je vingers tintelen om het open te maken!
Geniet van het mooie weer.
Groetjes Joke

Annelies zei

Wat een verrassing, zo'n pakket.
Ja, dit is heerlijk weer. Weer waar ik heel vrolijk van word.

Katrien zei

Das genieten hé zo'n weertje.
Ben benieuwd naar je Paaspakket.

Lida zei

Leuk hè al die pakjes uitpakken! Nu het pakket ziet er veelbelovend uit, ben stik nieuwsgierig naar wat iedereen heeft gekregen! Ja Sam zal wel net als Tara ook veel verstoppen, gisteren onder haar hok geweest, lagen 7 tennisballen, blijkbaar hebben we buren die haar van oude ballen voorzien, hadden we geen idee van! Geniet van je steekjes, ik ga een beetje borduren, kost weinig ktacht van mijn hand en kan ik uithalen als het fout gaat!! LOL!! Knuffel
Lida

Bibi zei

Wat zal het zijn? Een luxe chocolade paasei?

Guusje, zei

Wat leuk dat je het paaspakket hebt ontvangen. Ben erg benieuwd wat voor moois je hebt gekregen. Leuk hoor dat alles zo begint te groeien en bloeien. Ik kijk ook met veel plezier hier de tuin in.

Hilde zei

Gaat dat wel, een vreemde hond die op het territorium komt van Sam? Of vindt hij zo'n speelkameraadje een leuke attraktie?
Even geduld vooraleer het pakketje open mag !