vrijdag 22 juli 2011

Geen bee, maar een wesp!

Tijdens het opruimen van het snoeisel werd ik gestoken door een wesp....eeks...ik voelde een prik in mijn achter boven been...en meende dat het iets van de struik was....plukte het met mijn hand eruit en voelde "de doorn"(zo meende ik) er weer mee uitkomen....en bij het zien van het beruchte takje zag ik tot mijn verbazing dat het takje een wesp was...getver...snel DD geroepen, want deze dame krijgt van die dikke schijven en door snel handelen hoop ik toch dat het wat verminderd is...maar inmiddels kan ik er weer op zitten...

Wolletjes werken lekker bij deze lagere temperaturen. Zo lekker dat er weer een huisje en een boompje
af zijn. Jippie, het einde komt in zicht...nog een stuk of 3 geloof ik.
Phebe en die lieve Jane zijn op vakantie....pogingen worden ondernemen hoor, maar telkens komt er weer de klad in...
maar de snelle moderne blokken van de jellyroll voor zoonlief zitten nu ook aan elkaar.
Af is deze nog niet...er komt nog wel een wat omheen...eerst even puzzelen wat en hoeveel er nog rondom moet.
Onze gezamelijke vakantie is begonnen....en nee, we gaan niet weg. DH heeft een weekje opgenomen en dus gaan we heerlijk relaxen.

24 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Gatsie, dat zal zeker pijn gedaan hebben........!!!! :/
Leuk om die prachtige wolletjes te zien!! En de quilt voor je lieve zoon wordt echt een plaatje!
Geniet van jullie vrije week!!!!
Liefs, Ria.

Yvonne aka sommeke zei

Geniet van de relaxweek, hé!

jeannet zei

Jakkes Miranda, een steek van een wesp! en dan nu al, waren ze zo geergert? En je wolletjes, goed dat ik het steeds bij jiu zie, ik heb namelijk ook nog een wolletjes project in een doos, die moet er natuurlijk wel uit komen van de winter!

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Bah vervelende wepsen, gelukkig kan je weer uit de voeten! Mooi hoor je wolletjes en die quilt voor je zoon jummie. Fijne vakantie, knuffel Else

bedankt voor je lieve reactie

katrien zei

leuk huisje en wat een mooie quilt voor je zoon.
Fijn weekend.

Berna zei

Jakkie dat doet zeer! De top voor je zoon wordt gaaf! Heel leuk patroon ook voor een jongen.
Geniet van jullie vakantie. Hopelijk wordt het weer wat beter zodat je ook nog even van je gesnoeide tuin kunt genieten.

Ieke78 zei

Bleeeh! Ik ben echt een beetje bang voor wespen. Maar dat zal ook komen omdat mijn broertje allergisch is voor wespensteken. Gelukkig ben ik nog nooit gestoken (voor zover ik weet), maar voel me toch nooit op mijn gemak als er van die beesten vliegen... Leuke quilt trouwens!

Phebe and Jane zei

Ik vind je moderne jellyrollquilt heel mooi. Goed idee om dat rood erin te doen. Fijne vakantie en kijk uit voor wespen.
Groeten,
Marian

goof zei

Wat een GAVE QUILTS!!!
En wil je niet meer zo griezellig doen!
Getverderrie!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hè, nu al een wespensteek?! Griezelig, hoor, als je denkt dat het een takje is!
Mooi, je wollen huisje en de Jellyrollquilt is ook prachtig!
Fijne vakantie, Cisca

Dear Jo zei

Stomme insecten !!!! Ik ben pas gestoken door een paardenvlieg. Gevolg: een ei van 10 bij 5 cm op de bovenkant van mijn kuit :((((( Wat een ellende. Fijn dat het uiteindelijk nog een beetje meeviel. Je quilts worden mooi. De wolletjes hebben zo'n heerlijke warme uitstraling.

Chris zei

Jakkes!! Daar kan je heftig op reageren, op zo'n steek.
Die jellyroll quilt is apart zeg! Echt iets voor een jongen. Hartstikke leuk.
Geniet van jullie vakantie. Dagdag.

yvonne zei

Oei....dat is pijnlijk zo'n wespensteek. Je huisje ziet er leuk uit met die sneeuw! Fijne vakantie gewenst, hopelijk deze week ook wat beter weer!

Guusje, zei

Wat vervelend en pijnlijk een steek van een wesp. Ik hoop dat de schade beperkt heeft kunnen blijven. Je wolletje wordt mooi en de snelle quilt is mooi en ja Phebe en Jane die zijn ook heel even op vakantie bij mij maar binnenkort komen ze weer tevoorschijn en dan ook bij jouw. Geniet maar lekker van je vakantie.

Hilde zei

Die wespen zijn niet te onderschatten hé... gelukkig gaat het goed met jou... Je laat weer mooi werk zien.
En maak er een gezellige vakantieweek van !!!
Groetjes

Joyce zei

Getver...wat een snertwesp!!
Geniet van het niksen......:o))

Marie-Thérèse zei

Jij hebt wat met zwart-wit, of zie ik dat verkeerd?. Dat wordt een leuke quilt, zeg.
Bij een volgende wespensteek kan het ook heel anders lopen, dat weet je toch wel?

goof zei

En,... hoe is het nu?

Mascha zei

Wat een leuke top.
Geniet van je weekje vakantie.
Groetjes Mascha

Daniëlle zei

Oh griebels!! Gaat het weer?? Hopelijk ben je goed ter been en kun je lekker genieten van je weekje!! XXXD

Hubertine zei

Iiiiiuuuwww......pijnlijk!!!!!
Gelukkig kan je wel genieten van je weekje vrij!!!
Groetjes, Hubertine

Shirley zei

Ai gebeten in je bil, rotplek, laat je ventje het maar afkussen, als t niet baat dan schaadt t zeker niet. De quilt voor DS wordt mooi, ben ook benieuwd naar de rest, even lekker zoeken op t net voor inspiratie. Fijne vakantie darling

Lida zei

Jij wespen, ik muggen, wat zijn het toch vervelende beesten! Fijn dat je weer zitten kunt! Je wolletjes zien er lief uit en ik vind die jellyroll blokken prachtig worden, dat wordt een echte mannenquilt! Knuffel
Lida

Gert zei

Ai, een wespensteek is nooit lekker. Hopelijk is het achteraf allemaal meegevallen. Geniet lekker van jullie vakantie!