woensdag 23 november 2011

Wie doet er mee...

Ik loop al een paar dagen rond met een ideetje...Net zoals vele van jullie ben ook ik verslaafd geraakt aan het lezen van quiltblogjes. De ene dag wat meer dan de andere...en met al die leuke breiende kerstballen op verschillende blogjes zat ik te bedenken dat het misschien wel een heel leuk idee is om een kerstballen/ornamenten ruil te organiseren...alle handgemaakte creaties mogen! En of het nu met stof, wolletjes, vilt, stichery, borduurtjes of gebreid/gehaakt is maakt niets uit. Zolang het niet kapot kan gaan tijdens de reis. Moet er een kerstbal in geef dan de afmetingen daarvan door, zodat ook daarvoor gezorgt kan worden door de ontvanger. Geef jezelf eens over aan de creativiteit. Zolang het maar een maaksel is die goed in elkaar zit en er leuk uitziet EN past in een envelope naar jou keus die nog door de brievenbus kan. Met de kerstzegels in het vooruitzicht moet dat toch extra leuk zijn. Maar vergeet niet die voldoende te frankeren. Lijkt het je wat? Doe je mee?  Plaats de link op de zijkant en plaats hem op jou blog en laat dan een berichtje achter op mijn blog bij de reacties of stuur me een e-mail.
Inschrijven kan tot het einde van de maand november.
Versturen doe je voor 16 december en we showen de 20ste.
Hoeveel keer je meedoet bepaal je zelf...
enne heb je een voorkeur voor bepaalde kleuren of stijl(bv. modern, folkart, klassiek) vergeet dat er dan niet bij te zetten, zodat de  maak(st)ers dat ook maar weten.
Mocht je nu ook nog geinspireerd willen raken dan heb ik vast al een en ander gegoogled...








 

10 opmerkingen:

Elly L zei

Wat een leuk idee. Helaas heb ik er geen tijd voor, maar ik wil je wel succes met de organisatie wensen

quilting Jeannet zei

Erg leuk idee Miranda! maar ik heb het ook altijd druk met van alles maken rondom de sint en kerst. Sucses er mee!

Rennie zei

Het is echt een schitterend idee alleen een start in deze drukke maanden red ik niet! In ieder geval heel veel plezier er aan.

Johanna Zweden zei

Een enig idee, maar doe niet mee post versturen vanuit Zweden is zo duur. Veel succes ermee.
Groetjes Joke

Anje-Grietje zei

Superleuk idee maar ik heb het "Tijdboompje" nog niet gevonden.... anders had ik er wat van kunnen plukken om mee te doen....
Veel succes!
groetjes Anje.

Lida zei

Nu er al zoveel niet meedoen, mag je mij er bijschrijven, folkart vind ik gaaf en weet niet waar je die leuke plaatjes allemaal gevonden hebt, maar race zo meteen naar Naaldwijk voor vilt voor die gave wanten, daar wil ik er een lading van maken!
Fijne dag,
Lida

simone zei

Ik wil ook wel meedoen, ik hou van rood-wit zoals de bovenste foto. Waar heb je die trouwens gevonden?
Groet, Simone de Haan.

Guusje, zei

Ik vind het een top idee maar heb het heel druk de komende weken maar goed ik denk er nog heel even over na vanmiddag en laat je dan weten of ik meedoe.

Klaske zei

Leuk idee Miranda, maar ik moet er even over nadenken want ik ben ook nog niet klaar met de kerstruil....
Je hoort nog van me als ik besluit mee te doen...

Simone zei

Laat ik eens gek doen.... Ik doe mee! Ik houd van Folk Art, maar ook van traditioneel "kersterig". Ik vind de bovenste foto met de kaboutertjes helemaal leuk :)

Groetjes, Simone (Soed Idee)