dinsdag 31 januari 2012

Zoveel te doen....

Wat dachten jullie...ik zie hier niks meer! Nu drukke weken die goed gevuld zijn met oa...
* intensieve huizenjacht waardoor ik geen tijd had voor de bloggersbee bij Yvonne in Katwijk...balen! Voorlopig zijn we enkel aan het oriënteren.
* deze keer maar twee weken tussen onze huiswerk in, waarvan er al weer een week voorbij is! Help, nu moet ik echt gaan starten
* Camelot cirkels zijn er bij gekomen, maar daar meer morgen over.  De eerste van de maand worden ze nl geshowtd door vele Camelot maaksters.
* En dan dit:
Mijn probleem ( lees nieuw virusje)is namelijk een quilt-standaard die ik te leen heb van mijn juf.
Mooi ding niet! Maar met drukke dagen probeer ik elk vrij minuutje te besteden op dat ding met mijn Antieke Quilt. Gewoon kilometers maken dus. En dat valt niet mee...onze verhouding begon stroef. Draaien... kantelen..nog meer draaien....puffend en kreunend. Hoge rugpijn....da's is niet goed...weer verzetten dus en na lange trainingsuren worden we vriendjes. Inmiddels is het mijn maatje en zou er best wel eentje willen bestellen, ware het niet dat dit bedrijf ermee gestopt is. Balen!!! Net nu het weer zo lekker gaat.
Mocht er iemand van zijn standaard af willen, heb ik wel interesse dus. En anders wordt het eens kijken of ik Vijfhuizen-tijd kan vinden a.s. zondag om bij Meeuw eens te kijken...

* Inmiddels zijn mijn tekeningen geplaatst op het proeflapje en poog nu het ding voor a.s. maandag af te krijgen. Dat word dus hard doorwerken in de spaarzame vrije tijd.
Met als gevolg dat ik amper in blogland ben, maar hoop dit na de volgende helft van februari weer op te lossen als DD dan ook haar verjaardag gevierd heeft.

16 opmerkingen:

Chris zei

Begrijp ik nou goed dat jullie willen verhuizen?
Meeuw heeft ook goeie standaards hoor. Super dat je er eentje gaat aanschaffen.
Succes met je huiswerk!

AnitaS zei

Succes met al je drukke bezigheden. Soms gaat het nu eenmaal zo.

Supergoof zei

Misschien een berichtje op het quiltersprikbord plaatsen, of iemand er nog zo ééntje 'over'heeft?
Huizenjacht, da's spannend,....
Blijf je in het Brabantse land, of kom je meer mijn kant op?
Als je graag een verzetje wilt straks rond moederdag,... dan heb ik een leuk ideetje op m'n blog staan,...
;o)

Anje zei

Wat een pracht Quiltstandaard, zou ik ook best willen hebben hoor.... Geniet ervan!
Quiltgroetjes Anje.

inge zei

wat is het druk bij jullie. loop jezelf niet voorbij hé meid!
knuffel!

Lida zei

Rot dat ze niet meer te koop zijn! Net nu jij eindelijk de slag helemaal te pakken hebt! Wordt wel erg gaaf! Succes met je speeltjes, groetjes
Lida

Berna zei

Jammer dat je er niet was maar ik begrijp het wel. Een huis gaat voor.
Druk aan het quilten aan je antieke, leuk! Misschien hebben we hem allebei bij het volgende quiltweekend af?
En rugpijn is niet goed. Ik heb zo'n quiltstandaard ook een geprobeerd en ook ik kreeg allerlei klachten. Die ik nu heb (Meeuw) is ideaal. Die heeft zoveel scharnierpunten dat je hem echt helemaal naar eigen wensen kunt instellen. Een aanrader dus en misschien ook wel tweedehands te koop net als de mijne.
Succes!

Judith zei

Hi Miranda, ik heb zelf een standaard van meeus en die vind ik echt helemaal te get. Voor 140 euro ben je de man, en als hij niet bevalt mag die gewoon terug! Zo overtuigd zijn ze van hun product! Gewoon doen dus! Jammer dat je er niet was, het was een super dag afgelopen zaterdag. Veel plezier in vijfhuizen, wij gaan zaterdag (mits we goed weer hebben)

Rennie zei

Miranda wat spijtig dat je niet naar de Bloggers Bee kon komen. Volgende keer dan maar. Ik geloof dat zo'n beetje iedereen naar Vijfhuizen gaat. We moesten maar een tijd afspreken in de restauratieruimte.

quiltlodge gerda zei

Druk, druk druk het klinkt bekend.Gewoon blijven genieten van de vrije minuutjes.

Yvonne aka sommeke zei

Succes met de huizenjacht, hé!
En natuurlijk ook met de quiltringjacht!
Misschien krijgen we maandag dan samen straf van de juf? LOL
Ik ben net gestart met 't quiltwerk ....

ria vogelzang zei

Inderdaad; Meeuw is een heel goede oplossing. Ik heb er een staande standaard gekocht en dat werkt super!!
Veel succes! (ook met alle andere dingen..!)

Joke zei

werkt dat echt goed zo,n standaard voor quilten , ik werk nu met een ring los op schoot ,
Succes met de huizenjacht .
groetjes joke k

Hennie zei

Mooie quilt standaard, werkt erg handig hè. Goed idee om een oproepje op prikbord te plaatsen.
De meeuw standaard werkt ook goed hoor ! ! !

Succes.
Groetjes Hennie.

je juf zei

geweldig dat jullie vriendjes werden en dat het nu zo vlot gaat. Hopelijk weet je vandaag meer, anders gooien we het op een akkoordje - je juf

je juf zei

geweldig dat jullie vriendjes werden. Hopelijk weet je vandaag meer, anders gooien we het op een akkoordje