zondag 12 februari 2012

Terugval...

Inmiddels lig ik nu letterlijk geveld door een fikse bacteriele keelonsteking en  hou ik me voorlopig even bezig met het pogen te beter worden. Met andere woorden....op bed. Een ding waar ik rustig van word is het kijken naar de sneeuw die weer volop hier naar beneden dwarrelt. Arme DD...der 15 jarige  feestje gister is ook afgelast door mij, maar dat gaan we overdoen als ik weer beter ben. Voorlopig dus geen berichtjes....maar jullie succes met jullie maaksels, en als ik de puf heb, kom ik vast wel even langs lezen.....tot laterrrr

28 opmerkingen:

katrien zei

Veel beterschap hoor.
Hier is het ook aan het sneeuwen.

AnitaS zei

Ik wens je een spoedig herstel toe. Maar wel goed uitzieken hoor.

Heleni zei

Beterschap gewenst. Trek er een lange tijd voor uit, want het is heel hardnekkig hoor.

groet Heleni

@nke zei

Ziek maar goed uit, beterschap!

Ageeth Dorsman zei

Heel veel beterschap gewenst!
Sterkte! Groetjes van Ageeth

betty prins zei

Ach arme meid, nu gewoon in bed blijven tot het leed geleden is. Veel sterkte!

yvonne zei

Zorg goed voor je zelf en van harte beterschap .
Gr Yvonne

Terray zei

Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel beterschap gewenst!!

Groetjes
Tertia

Annelies zei

Ik wens je heel veel beterschap. Wat vervelend voor je.
Hier gelukkig nog geen sneeuw.

Else zei

Oh Meis wat vervelend voor je, ik hoop dat je snel weer beter bent! Dikke knuffel van mij

ria vogelzang zei

Sterkte zeg, dat is niet leuk!!!
Heel veel beterschap en knuffel van mij.

KijkDaarIs zei

Ach arme jij!!...ziek maar goed uit...
Beterschap..hopelijk ben je gauw weer opgeknapt..

Johanna Zweden zei

Beterschap en DD nog gefeliciteerd met je verjaardag

Moet wel lachen, je zit naar de sneeuw te kijken hier in Zweden nu +2 volop zon, en de sneeuw verdwijnt door de zon

Fijn zondag groetjes Joke

Lida zei

Oh wat rot voor je, ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan en je snel weer op de been bent, nog wel gefeliciteerd met je mooie dochter en ik wens haar toch een heel fijne nieuw jaar! Knuffel,
Lida

Annemarie zei

Beterschap hoor Miranda! Groetjes, Annemarie

Nardy zei

Van harte beterschap Miranda!

sylvia zei

Ai, wat vervelend!! Voor jou, maar ook voor DD!
Van harte beterschap en blijf maar lekker in bed, buiten is er nix an!!
groetjes, Sylvia

Rennie zei

Lieve Miranda, Ik hoop dat je de rust vindt je genezing de tijd te geven die het nodig heeft. Ik voel met je mee, ben zelf net weer overeind. Het valt echt niet mee! Probeer de vreugde te vinden in hele kleine dingetjes. Ik wens je vanuit Leiden alle kracht die je nodig hebt en zal de komende tijd aan je denken.

Guusje, zei

Ach arme jij, heel veel beterschap en sterkte ik hoop dat je snel wat opknapt en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je DD.

Esse-Riekje zei

Van Harte beterschap hoor....

inge zei

veel beterschap meid!

Yvonne aka sommeke zei

Snelle beterschap Mir!

Phebe and Jane zei

Heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel weer opknapt.
Groetjes,
Marian

Yvonne zei

Ach wat sneu voor je dochter maar ze is gelukkig op een leeftijd dat ze het begrijpt. Beterschap hoor!

Erna Peekel zei

Heel veel beterschap.

Groetjes,
Erna

Chris zei

Nou joh, wat vervelend. Rustig aan en goed uitzieken hoor. Een warme groet van mij.

Gert zei

He, vervelend zeg, dat het nog niet opschiet met het herstel. Doe rustig aan en veel beterschap gewenst.

Hilde zei

Nu is het al dinsdag... ik hoop dat je al beter bent!
Groetjes