donderdag 2 augustus 2012

Niet een maar twee!

Het moet niet gekker worden...hoezo...nu ja...ik ben niet aan een maar aan twee nieuwe uitdagingen gestart. En eigenlijk is dat best leuk. Toch wat variatie zo...en zelfs het quilten wordt ook nog gedaan!
Gister lukte het even niet. Lag geveld met migraine...maar gisteravond prikte ik toch nog wat quiltsteekjes weg en keek naar de samenvattingen van de Olympische spelen.
En dan wordt het toch echt tijd om projektje 1 te showen. Dit was het resultaat na het weekend
 Gestaag groeit het voort, net als het gras en onkruid....niet te stoppen...
 Hoe ik het zal gaan vast maken, zal nog wel even op zich laten duren. Voorlopig maak ik
 van al deze kleine lapjes van hieronder maar zoveel driehoekjes als het gaat. En zo nu en dan komt er
vanuit de doos met restjes ook nog bruikbaar materiaal.
Maar waar die doos eigenlijk voor gepakt is....da's voor nummertje 2, mijn scrappie!
Je weet wel....deze
IJverig prikte ik al vele kleine vierkantjes aan mijn naald.
En dan heb je nog maar zo'n klein lapje
Dit was ook na het weekend.
En inmiddels ben ik al wat four patch aan het voorzien van randjes.
 Sommige kregen gelijk al een extra grote vierkant daaraan gemaakt. Maar voorlopig maak ik maar eerst dit stapeltje groter...
Groetjes!

9 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een mooie projecten waar je weer aan bent begonnen. Heerlijk om zo van al je restjes af te komen. De migraine was natuurlijk minder leuk, fijn dat je er weer vanaf bent!

Lida zei

Oh wat leuk die scrappy en wat een mooie wordt die andere, je bent echt lekker op dreef. Hoop dat de migraine niet te lang nasuddert en je weer helemaal lekker in je vel zit! Grijns! Hou je taai en geniet van de steekjes,
knuffel
Lida

AnitaS zei

Je bent lekker bezig met leuke projecten. Kanp hoor.

Ageeth Dorsman zei

Wat een leuke, nieuwe projectjes! En
juist heerlijk, 2 tegelijk, dan kun
je afwisselend de een of de ander doen, net waar je zin in hebt.
Veel plezier ermee!
Groetjes van Ageeth

katrien zei

Hé je zit ook niet stil.
Leuke projecten.

Chris zei

Die scrappie vind ik leuk! Lekker werkje. Groetjes van mij.

Annie Kingma zei

Mooie werkjes, je kan mooi mee vooruit, ziet er mooi uit.
Groetnis Annie

Rennie zei

Wat moet jij genieten van je nieuwe project. Hou ons op de hoogte he!?

Yvonne aka sommeke zei

Oeijejoei, Antwerpse besmettingen! LOL Maar wel leuke hé!