donderdag 30 mei 2013

de uitdaging van het Belgische quiltweekend

Vandaag stoei speel ik weer verder aan de opdracht van Katrien. Aangezien het wederom een zwaar bewolkt fris dagje is komt dat lekker uit. Destijds kon ik de 3 lapjes niet tonen waarmee we zelf iets mogen maken , en daarom plaats ik ze nu.
 
Dit allemaal in de felle kleurtjes geel, paars en rood.

Ben benieuwd of mijn andere quiltvriendinnetjes ook al bezig zijn hiermee...
en anders is het misschien weer een "reminder" voor sommigen...
Ik snij weer wat verder! En wat ben jij aan het frutselen vandaag?
 

6 opmerkingen:

Berna zei

Hee meisie. Hier liggen de lapjes op tafel maar ik krijg de inspiratie niet! Komt ook omdat het mijn kleurtjes niet zijn :(
Wel heb ik heel veel zin in het weekend. Jij gaat weer mee? Leuk! Succes met je miniquiltje.

Chris zei

Heeft z'n voordelen hè, dat grijze miezerige weer.
Waar ik mee bezig was?? Kapper, kind tussen de middag uit school halen en van eten voorzien, verjaardag vriendin en ja, 2 blokjes van de ACQ gequilt! Dus niet stil gezeten vandaag.

katrien zei

Haha ,je gaat eraan beginnen.Weet dat er al enkelen begonnen zijn.Mijn topje is ook klaar.
Succes.
Uitnodiging komt er eerstdaags aan hoor.

Rennie zei

Je maakt me wel heel nieuwsgierig wat je gaat maken. Veel plezier er aan.

Guusje, zei

Veel succes ben benieuwd wat je hier van gaat maken.

Anoniem zei

Ik dacht dat je het al af had! Ik kan mijn lapjes nergens vinden, foei, maar zal nog eens heel goed zoeken.