woensdag 2 juni 2010

Mini bee en hexagonnetjes maken

Afgelopen dinsdagavond hadden Shirley, Julie en ik onze eerste gezamelijke bee, bij mij thuis deze keer. Nou ja, eigenlijk meer om toch maar zo gezellig bezig te zijn i.p.v. onze andere bee, die is nl alweer afgelopen tot na de zomer.....vandaar. Als eerst begonnen Shirley en ik met mij nieuwe tasje van Dorry http://www.quilt-it.nl/, maar helaas was de gehele gebruiksaanwijzing er niet in. Julie maakte wel een tasje(een mini- tasje wel te verstaan) met een patroon van Joko Saito, een schatje overgens. Shirley had haar vele Hexagonnen-bloemen bij, waarvoor ik ook al de benodigdheden in huis had en na een snelle uitleg kon ook ik beginnen. Maar wat een leuke manier, om zo met al die papieren zeskantjes, ook zo een verslavend werkje... Dear Jane moet nu nog maar even wachten! Het is nog niet de 5e tenslotte!

Geen opmerkingen: