dinsdag 15 juni 2010

Uitslag Give- Away

De 15e juni....betekend uitslag bekend maken van de give- away. Pas gewacht met de trekking tot de mini-bee deze avond. Alle reacties van afgelopen 14 dagen van zowel het laatste blogje op mijn oude blog als deze samen waren er toch samen in de 70 briefjes geworden. En wat is er nu beter als de dames van onze mini-bee erbij te betrekken. Aangezien ik de camera vergeten was, en dus Shirley deze wel bij had, mocht zij foto's nemen. Ik roerde de boel nog eens lekker om en Julie mocht er een uit kiezen. Kun je het zien?
Wij niet in ieder geval dus dan maar deze....De gelukkige is Chris geworden. Gefeliciteerd! Als jij je gegevens doorgeef aan miramoza@hotmail.com komt er naar jou een fat-quarter pakketje toegestuurd.

5 opmerkingen:

Guusje, zei

Vanb harte Christine. Ik heb zeker niet opgelet wist niet dat je een give away had. Leuk!

Yvonne aka sommeke zei

Gefeliciteerd Chris!

christine zei

Miranda je schreef het op mijn log dat je een verrassing had voor mij daar ben ik heel blij mee ,,maar er staat Chris en dat is iemand anders. dat is denk ik Chris Jones.

liefs christine

Chris zei

Nou, dat is toevallig!!! Het kon niet beter en dan nog op mijn verjaardag!! Hartstikke leuk Miranda en ik mail je even. Dikke knuf.

christine zei

Chris van Harte gefeliciteerd met je prijs en je verjaardag!

christine