zondag 26 december 2010

De KERST-ruil 2010


 Vandaag mogen we ons pakketje showen....dat bij mij rond Sinterklaas aankwam. Met als afzender Lida, he daar had ik vorig jaar mijn pakketje naar mogen sturen.....toevallig niet!
Snel de plakband verwijderen.....oooo, kijk nu eens wat een bekende lettertjes die erbij zitten....degene die ik voor haar gemaakt had....nu ja Lida!Daar weet ik wel een plekje voor...
 Maar daarbij een super gedicht! En tel even 6 kado's.....
Pakje voor pakje pak ik uit......en wat een leuke dingen komen eruit! Geheel in mijn smaak....lieve Lida, je slaat de spijker helemaal raak! Deze zenuwachtige tijd is nu voorbij.....
Want met deze mooie maaksels die allemaal een mooie plek hebben gekregen ben ik oprecht blij!
En nu mag ik gaan kijken wie er nog meer mooie pakketjes hebben gekregen bij Katrien. Zij organiseerde deze ruil wederom, net als het jaar ervoor overgens...
Helaas voor jullie heeft mijn ruilmaatje Marleen(een lievert die ik leerde kennen op het quiltweekeind)geen blog....maar zal wel even showen wat ik voor haar heb gemaakt.

Het begon allemaal met het weinige wat ik van haar weet is dat ze koeien spaart en een lievert is die vele quilten maakt voor goede doelen... Dat bracht me op koeien dus!
Maar bedacht dat zij als quiltster vast al vele koeienquiltjes zou hebben...nu ja schilderen kan ik ook, dus al gauw had ik me een houten bord betekent en schilderen maar...


Samen met een bordhanger kan ze dit winterplaatje nu ophangen
Ook was zij een van de weinige dames op het weekeind zonder naamplaatje....no problem....een koeienknoop, lapje en een handgeborduurt naampje maakt dus een naamplaatje.
Vervolgens had ik nog een leuk muisje gemaakt dat al lekker de kerstliedjes zong....
En omdat ze zo een sweety is.....een extra groot roze wollen hart
met natuurlijk een koeitje derop! En als afsluiter werd er toch iets kersterig gemaakt....een theedoek met kerstbomen. Fijne tweede kerst allemaal!

16 opmerkingen:

katrien zei

Wat heeft Lida je verwend.Geniet van alle pakjes.
Mooi pakketje heb je voor Marleen gemaakt,ze was er heel blij mee.

patricia zei

Wat een leuke kadootjes heb je gekregen maar ook zo leuk wat je gemaakt heb.Vooral die muis vind ik errug lief.
fijne dagen
groetjes patricia

Liesbeth Wessels zei

Leuke kadootjes heb je gekregen, ziet er allemaal heel gezellig uit.

Lida zei

Hoi Miranda,
Ik ben blij dat de pakjes in de smaak zijn gevallen, ik had natturlijk het voordeel dat ik jouw smaak een beetje ken! Wat heb jij schitterende pakjes gemaakt ik zag ze al bij Katrien die van haar pakjes een foto showde, wat is dat bord gaaf!! MIJN DP is er nu al jaloers op, die is gek van koeien!
Ik hoop dat je van mijn pakjes genieten kunt en wens je nog een heel fijne tweede Kersdag, knuffel
Lida

Guusje, zei

Wat heb je mooie cadeaus gekregen, je bent erg verwend ik vind ze prachtig en wat heb je zelf mooie cadeaus gemaakt voor Marleen. Nu lekker van genieten. Fijne dag.

inge zei

he Miranda, wat een leuke pakjes heb je gekregen en gestuurd!

Unknown zei

Leuke cadeautjes heb je gekregen!
En gemaakt
Geniet er van

Carla zei

Leuk Leuk wat een heerlijkheid om al de blogjes na telopen en dan zoveel mooi's tezien

Annelies zei

Wat heb je leuke dingen gekregen en ook zelf gemaakt !

Unknown zei

Leuke pakjes heb je gekregen
en je geschilderde koe is helemaal top!
Groetjes Berbel

Klaske zei

Mooie cadeautjes heb je gekregen!Geniet ervan!!
Jij hebt ook een leuk pakket gemaakt!!!

Hilde zei

Je hebt mooie kadootjes gekregen van Lida, ja, die kent er wat van om iemand te verrassen met leuke dingen. Het bord dat je geschilderd hebt vind ik de max, super hoor!!!

Yvonne aka sommeke zei

Oooh Ooooh, jij bent erg goed verwend en jij hebt goed verwend!
Leuke cadeautjes allemaal!

Marieke zei

Wat een prachtige dingen heb je gekregen èn gegeven. Die muis is gewoonweg fantastisch!

Berna zei

Wat ben je heerlijk verwend en wat heb je een leuke cadeautjes voor Marleen gemaakt!

quiltlodge gerda zei

Wat heb jij een geweldig leuke dingen voor die lieverd van je gemaakt zeg!