dinsdag 16 april 2013

Mini bee

Gistermiddag reden Marlies & ik richting Angela. Vriendinnetje Shirley kwam niet mee. Haar DD kwam thuis en samen zouden ze taarten maken voor Shirley's DD der verjaardag(vandaag). En dus waren we maar net zijn drietjes... Ik nam blokje 4 mee van de Cottage Garden van Blackbird Design.
Een heerlijk werkje voor op een bee overgens. Samen met het lekker kletsen kan er niks misgaan... Angela's dochter schoof ook aan voor de thee. En wat gaat ze nu maken?
 Deze slinger voor de K(r)oningsdag(van de Klaproos) helemaal van vilt. Bijna alles ligt klaar...maar eerst bestuderen we het patroon te samen. Er zitten leuke kleine projektjes tussen. Succes Angela!
 Marlies heeft nog lekker zitten quilten...en vergeet ik daar helemaal een foto van te maken... sorry Marlies! Volgende keer dan maar...

9 opmerkingen:

Gonny zei

Altijd lekker zo'n dag met z'n alle (al zijn het er wat minder...) aan de hobby bezig zijn. Leuk dat Angela's dochter ook aan haar hobby ging gezellig bij jullie.

Wilma Kuin zei

Gezellig om zo bezig te zijn,..

Guusje, zei

Wat een mooi blok en wat een mooie en leuke slinger.

Chris zei

Leuk blok Miranda en natuurlijk gezellig zo rond de tafel. Ha, morgen heb ik Minibee!

AnitaS zei

Altijd gezellig om samen bezig te zijn.

Sis Voorn zei

Cottage Garden van Blackbird Design...dat ga ik maar is opzoeken ;-)

Annelies zei

Dat ziet er heel gezellig uit !

Yvonne zei

Zo weer even bijgelezen op je blog. Mooie dingen ben je weer aan het maken. Leuk ook die memory quilt!

Saskia Smit zei

Dat ziet er gezellig uit.