zondag 11 augustus 2013

Update Fit to Frame

 Ondanks de nieuwe druppels blijven mijn ogen gaan prikkelen zodra ik ze iets teveel inspan.
 iets wat ik extra merk bij het appliceren. Focussen op een punt...
 vandaar dat ik niet te lang achter elkaar dit werkje kan volhouden. Gelukkig doet het wasmachine zijn werk en met een donkere zonnebril hang ik de was op. DD is terug van haar 2 weken vakantie met der nichtje, neef en tante. DS was de week daarvoor een dag of 10 weg met vrienden. Heerlijk weer om het kroost thuis te hebben. Zeker nu DH ook eindelijk zijn vakantie heeft.
Wij blijven dit jaar weer lekker thuis. En met ons klushuis zijn we voorlopig nog wel zoet.
Momenteel werkt hij aan een overkapping naast het huis. Zodat we dat eerst kunnen gebruiken als ruimte om te klussen en later iets anders mee kunnen doen.
En de bloghop gaat vandaag naar Katrien. Gister was Elly aan de beurt
Vergeet daar geen reactie achter te laten quiltvrienden, want je maakt kans op leuke
GIVEAWAYS!


12 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Sterkte met je ogen en geniet van je volle gezin.

Berna zei

Wat een ellende als je niet goed kunt zien. Een soort hooikoorts? Balen is het wel want we willen toch zo graag steekjes doen.
Een jaartje thuis is ook wel eens lekker en de kids hebben hun portie vakantie toch wel. Heel slim zo'n overkapping te maken. Hoeft er de komende maanden niet binnen gezaagd te worden. Fijne zondag. Ik hoop dat het snel beter met je ogen gaat.

Anoniem zei

Hoi Miranda,

Wat vervelend dat je last van je ogen hebt. Ik hoop dat de druppels snel zullen helpen. Ik heb er zelf ook en bij mij werken ze prima.
Ik hoop dat het me leukt om de Bom van Ester Aliu nog binnen te halen. Met hulp van dh heb ik me vrijdag ingeschreven, maar ik ben nog niet geaccepteerd. Wat ben je toch een nijverige bij he, nu weer bij dat bloghoppen. Leuk hoor.
Fijne vakantie toch, ook samen klussen is leuk.
Tot ziens en groetjes, Marianne van de bee.

Ineke zei

Het is erg vervelend als je iets aan je ogen hebt, is het allergie? Of erge droge ogen, daar heb ik last van en moet regelmatig druppelen. Als je thuis je vakantie doorbrengt is heerlijk, alleen opletten dat je niet teveel hooi op je vork neemt. Af en toe iets ondernemen is erg leuk, hebben wij ook dit jaar gedaan.
Sterkte met je ogen, fijne dag!

Yvonne zei

Wat lastig Miranda, hopelijk is het van voorbijgaande aard en doen de druppels uiteindelijk hun werk. Sterkte!

My name is Riet zei

Wat vliegt de tijd toch. Dat je al weer drie jaar in Nederland bent, ongelofelijk. In Amerika volgde ik je op de voet en leuk om nou ook weer je verhalen te lezen.
Wat naar van je ogen, mijn man heeft er ook nogal eens last van . Speciaal als hij lang aan zijn computer zit, bij jou zal dat het turen op je handwerkjes zijn. Hij heeft ook oogdruppels.
Sterkte ermee.

Lida zei

Wat vervelend dat je ogen nog steeds niet optimaal zijn, doe maar voorzichtig! Heerlijk zo'n ruime overkapping, wij willen dat ook graag.
Was ze en geniet van de tour! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Misschien een idee om je ogen na te laten kijken bij van Wely op de nieuwe markt, daar kijken ze niet alleen naar de sterkte en oogdruk, maar kunnen ook andere afwijkingen constateren. Ik had vorig jaar ook heel veel last van mijn ogen, tranen, branden, en toen bleek ik een leesbril nodig te hebben (multifocale glazen) plus meekleurende glazen wegens lichtgevoeligheid. Binnen een week nergens meer last van!

Wilma Kuin zei

Sterkte met je ogen,.. wat vervelend als ze niet meewerken,...

Chris zei

Dat is akelig Miranda, van je ogen. Heb je dat wel vaker gehad? Je moet echt je bezigheden afbakenen. Maar je blok is wel mooi geworden hoor!
Je hebt een handige man, dat is wel duidelijk. Best een heel karwei, zo'n overkapping maken. Maar ook genieten van jullie vakantie hoor!

Ageeth Dorsman zei

Wat een narigheid met je ogen, en dat
is heel hinderlijk, weet ik helaas uit
ervaring. Heb het zelf ook regelmatig,
doordat ik droge ogen heb, tranen ze
veel (heel raar eigenlijk, maar het is
zo). Helaas ook niets aan te doen dan
wat druppeltjes. Maar desondanks wordt
je Fit-to-Frame wel heel erg mooi!
Sterkte met je ogen en met het klussen! Groetjes van Ageeth

Rennie zei

Ik hoop voor je dat de druppels echt gaan helpen. Niet te lang focussen maar. Kleine stapjes en genieten. Wat een prachtige overkaping gaat dat worden. Lekker veel ruimte.