woensdag 20 maart 2013

AFFO's en meer...

Missy P.(hebe) is zo goed als af. Nog hier en daar mag er nog wat worden bij geborduurd maar heb daar nog geen zin in... de gezondheid(met name de luchtwegen) is al vanaf de kerstdagen op een erg laag pitje. Met als gevolg dat ik weinig tot geen energie heb. Vaak liggen mijn lapjes meer op mijn knie dan dat er daadwerkelijk iets gebeurt. Vandaar dat het ook rustig is op mijn blog.
Met kleine beetjes gaat het dan weer vooruit. En ook het proeflapje is klaar. Enne nee, nog steeds geen kussenhoesje van gemaakt, maar dit moet het zo gaan worden.
 En blok 3 van Blackbirds design is ook gefestoneerd, zo met het handje is het best een leuk werkje en weer eens een ander techniek om te doen.
Heel de ochtend viel er hier weer natte sneeuw...Toch gek hoor zo met de narcissen al bloeiende, terwijl deze pot afgelopen winter lekker buiten heeft gestaan.
 Misschien moet ik dit maandblokje (nog steeds verkrijgbaar bij Dorry)maar eens gaan afmaken.
Lekker toepasselijk!  De vogeltjes zijn al volop aan het nestjes bouwen en vliegen vaak met zijn twee zo door de tuin.

16 opmerkingen:

Thea zei

Mooie dingen laat je zien. En wat fijn dat Phebe bijna klaar is! Mooi geworden! Ik ben zelf nog steeds Phebe-moe. Komt wel weer :-)
Veel gezondheid gewenst.

Berkeboom zei

Ziet er prachtig uit. Groetjes Gré

Guusje, zei

Ach wat naar voor je dat het nog niet veel beter gaat. Heel veel beterschap gewenst. Je Phebe is prachtig geworden en wat een mooi blok heb je gemaakt en het maandquiltje wat een snoepie.

Lida zei

Wat jammer, ik hoop dat je energie snel terugkomt en ik ben weg van je Phebe! Ik snap dat de moed je nu ontbreekt, maar een beetje zon zal ons allemaal goed doen! Knuffel
Lida

Yvonne zei

Haha, nog even en de kerstquilts komen weer uit de kast. Het is er echt weer voor om daar aan te werken. Vervelend dat je gezondheid je een beetje in de steek laat. Hoop dat het beter gaat als ook het weer wat beter wordt. Sterkte in ieder geval. Je Phebe is trouwens heel mooi geworden.

Heleni zei

Je Phebe is prachtig geworden. Ik vind de kleuren schitterend.
Wat vervelend dat 't nog niet zo goed gaat met je.
Ik wens je veel beterschap enne....wel bezig blijven hè.

gr.Heleni

Sis Voorn zei

Ik wens je veel kracht en beterschap toe !
Sterkte !

Anoniem zei

Missy P is een juweeltje geworden! Dat (ook al besneeuwde?) grasveldje van de schaapjes is zo leuk doorgequilt, wat een effect! Arme luchtwegen, je bent toch iet allergisch voor lapjes he? Die stomme vochtige kou ook, je krijgt geen kans om op te knappen.

Kleine Vingers zei

Vervelend dat je gezondheid zo tegenzit, voor mij wel heel herkenbaar om geen puf te hebben.
Hoop dat het gauw weer beter gaat. Maar de blokken worden mooi.
Groetjes en beterschap

katrien zei

Mooie werken.
Beterschap hoor.

AnitaS zei

Jammer dat je geen energie hebt. Hopelijk komt de lente nu heel gauw, dat helpt vast. Je phebe is pracht en de andere werkstukken mogen er ook zijn. Beterschap.

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend quilt is het geworden
En wat een mooie blokken
Fijne dag groetjes Joke

sylvia zei

vervelend dat je maar zo langzaam opknapt: vanaf kerst is nu al een hele tijd! Sterkte en bloggen en punniken komt gerust wel weer, groetjes, Sylvia

Rina zei

Wat een schitterende phebe

Annelein zei

Je Phebe is prachtig geworden.

Ik hoop dat je snel weer opknapt. Wat lastig als je hoofd wel wil maar je lijf niet...

Lieve groet,
Willeke

Nardy zei

Erg mooi is jouw Phebe geworden! Ik blijf maar steken op de buitenste applicatierand. Jammer dat het nog niet zo goed met je gaat. Beterschap! Groetjes Nardy