woensdag 21 maart 2012

Ga je mee picknicken....

Kijk maar, de kopjes staan al klaar moedertje Kootje!
 Ach lieve Nijn, wat ben je toch heerlijk bezig...net als Miramoosje. Die heeft behalve ons ook nog een leuk picknick kleed voor ons gemaakt, en dat allemaal van de restjes gekregen van Judith op een quiltweekend. Herken je ze Juut? Whimsy van Moda. Zullen we mevrouwtje Kip ook vragen?
 Ja gezellig!! Kunnen we weer eens heerlijk bijkletsen. Over hoe mooi de narcissen bloeien en hoe groot Nijntje toch alweer wordt. Ze is al een heuse jonge dame niet?
 Ja het gaat hard. Maar misschien kan ze voor ons wel een kopje thee inschenken. Kan je dan Nijntje?
Mama, mag dat....please....nou vooruit probeer het maar. Maar voorzichtig hoor met die warme thee!
Het is me toch een lieve meid ! De dames hebben heel wat te bespreken...
 Maar de kleine meid heeft duidelijk last van de te zware kan. Hij is iets te zwaar mama Kootje...
Ach, kakelt mevrouw Kip, zal ik dat dan eens voor jou doen schatje? Graag juffie Kip!
 Maar mag ik dan wel de melk erbij proberen doen? Ga maar op je knietjes zitten en voor iedereen een wolkje maar....Het ijverige meiske der tongetje hangt nog net niet buiten...
En dan is het toch heerlijk genieten van een namiddag zonnetje en een welverdiende kop thee

18 opmerkingen:

Annelies zei

Als dat geen lentegevoel geeft weet ik het niet meer !

Hubertine zei

Wat een gezellige, vrolijke beestenbende!!!
Laten maar flink genieten van het mooie lente weer.

AnitaS zei

Wat een leuke voorjaarspicnic met een mooi picnickleedje.

Chris zei

Hahaha, heerlijke fantasie! Lentekriebels. Ik zou zo wel willen aanschuiven en meebabbelen.

Liesbeth Wessels zei

Ziet er gezellig uit; ik kom eraan ! groeten van liesbeth

Guusje, zei

Wat een vrolijk stel en wat heerlijk dat ze zo samen zitten te genieten.

Yvonne zei

Nou, Miranda, de Lente brengt het kind weer in je naar boven hoor! Wat gezellig zo in het zonnetje. Ik krijg zo zin om lekker aan te schuiven voor een kopje thee...

Rennie zei

Oh wat een geweldige picknick en dan te bedenken dat ik helemaal crazy van Polka Dots ben!

ilse zei

wat een gezellige picknic bij jou, heel vrolijk

Groeten, Ilse

Lida zei

Te gek! Wat een enig stel en wat een schattig kleedje! Leuk dat serviesje en dat schattige mandje! Groetjes
Lida

Petty zei

Wat heerlijk melig. Wat dat zonnetje met een mens doet.

Rita zei

heel erg leuk om te lezen Miranda!!!



groetjes Rita

Judith zei

Ja hoor herkende ze gelijk nog voor ik het las. Ziet er leuk uit.

betty prins zei

Wat een lief stel in de zon, om vrolijk van te worden!

Johanna Zweden zei

Grinnik, word even vrolijk van dit lente gevoel blogje'
Groetjes Joke en een fijne dag

inge zei

ik ga mee!

Quilting Moesje zei

Ik ben veel te laat ...
en het is al donker ...
maar .... ik geniet nu toch nog even na ...
Jongste DS kijkt mee en vind het erg gezellig en grappig !:o))
Groetjes,
Simone

Yvonne aka sommeke zei

Leuke picknick, mag ik volgende keer mee? ;-)