woensdag 28 november 2012

laatste kans om mee te doen met de kerstbal/ornamenten ruil

Speciaal voor die gene die niet goed weten of ze mee willen doen,
en over hoe of wat....
op deze site's vinden jullie tesamen zo'n dikke100-tal linkjes met ideetjes...
sommigen zijn echter arbeidsintensief...
en anderen zijn soms op 10 minuten gedaan...
Heus waar....
Trek jezelf over de streep en doe mee!
Want in mijn ogen zijn ze echt allemaal schitterend omdat ze met liefde en plezier worden gemaakt..

http://www.pieknits.com/pattern6.html (een gebreid mini sokje) en nog meer hieronder
 
Veel plezier ermee!

3 opmerkingen:

Petty zei

Ik doe mee.
groetjes Petty

Yvonne aka sommeke zei

Te druk met vaenw, ik pas maar hoop op veel deelnemers en dan later veel foto's!

miekequilt zei

Ik hoop voor jou dat er veel mensen mee gaan doen. Ik ben niet zo van de kerst, dus ik meld me af.