zondag 14 juli 2013

nummertje vier...

Ik heb duidelijk de smaak te pakken....
wordt getest op de grote Antieke quilt van Guute 
 het werkt goed! Quilt langs me op de bank leuning...
en ondanks dat ik toch in het midden van de joekel aan het quilten ben
voel ik geen druk op de schouders en leunt er niks op de onderarm!
Missie geslaagd dus.
de helft van het intensieve quilten van het middenstuk zit erop...
 en eindelijk kan ik deze mooie quilt
eens gaan afmaken!
hoop dat ik hem dan op het quiltweekend kan showen...


16 opmerkingen:

katrien zei

OOO dat zou super zijn.Maar je hebt nog veel te doen hoor LOL.
Succes ermee.

Berna zei

Wow dat is een uitdaging! Dat quilt je heel snel. Fijn dat het met deze ring zoveel beter gaat!

Berna zei

Hoe ziet je ring er eigenlijk uit? Een op schoot of een standaard? Kon het niet terugvinden op je blog.
Fijne quiltzondag!

Rennie zei

Mooi Miranda ik wou dat ik mee kon om je quilt te bewonderen.

Miranda zei

@Berna: door op de nieuwe quiltring te klikken kom je op het berichtje...en zie je waar ik hem kocht...en voor hoeveel...maar ik ben ook al een flinke poos bezig geweest hoor met het quiltwerk en mag nog wel zo'n periode nodig hebben om hem echt goed te hebben doorgequilt. Groetjes!

Home and Lifestyle zei

Hoi Miranda, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik begrijp dat we de afkoeling dus eerder in de badkamer dan in het zwembad zullen vinden ;-). Voor ons is het nieuw, we laten het allemaal maar over ons heen komen. Leuk dat je daar drie jaar gewoond hebt!

Lieve groet, Ingrid

Annelies zei

Klinkt goed. Je gaat als een speer.

Karen zei

The star design in your quilt is very nice! And good to see it being hand quilted.

Judith zei

Heerlijk toch om weerman t quilten te zijn. Ikbendatmeisje bezig met Jane, t is een feestje. Ze gaat weer mee op vakantie. Savonds moet t toch lukken om wat steekjes te doen. Fijne zondag

Conny's-blog zei

Wauw wat quilt je jou Guute mooi door zeg, prachtig.............liefs.Conny

Chris zei

Super Miranda! Zo werk je met heel veel plezier.

Yvonne zei

Fijn dat het zo goed werkt, ga ik toch ook eens naar op zoek. Het gewicht van zo'n quilt is funest voor je schouders hè? Je quilt wordt fantastisch!

Wilma Kuin zei

Fijn dat je zoveel plezier hebt in het quilten,...
Je quilt wordt prachtig!!

Lida zei

Nu dat hoop ik ook, want ik vind het een schitterend exemplaar! Veel plezier met je steekjes, groetjes
Lida

Guusje, zei

Hij wordt prachtig, veel quiltplezier.

Anoniem zei

Hoi Miranda,

Wat een prachtige foto, pardon quilt bedoel ik.
Nog veel plezier met je nieuwe quiltring!
Het is overigens quiltmania 88 waar het ontbrekende patroon in staat. Ik heb hem op de WIM lijst gezet.
hartelijke groet,
Marianne