vrijdag 26 juli 2013

Twee affo's

Mijn Sinterklaasquilt..... jaja... het eerste echte eigenste quilt- ontwerp is af!
Veel verschillende technieken zijn er in verwerkt, net als stofjes. En dan bedoel ik niet kleurtjes maar behalve katoen is er ook wol, fluweel, kant en zigzag lint in verwerkt. Maar ook verf, borduurzijde, knopen en veren zijn gebruikt. Een hele avontuurlijke reis zo met mijn spullentjes.
Tegen a.s. Sinterklaas mag deze 1.00 bij 1.40 meter quilt gaan pronken...
 

Ik zal er tegen die tijd wel weer eens wat close- ups van showen.
De kids gaven me de tip, hmmm, nu ja, tip dat ze wel met zijn tweeen zijn...
EN ze beiden wel zo'n exemplaar willen hebben als ze ooit eens zelf een gezinnetje hebben.
Nu ja, gelukkig is dat nog ver weg...en heb ik de tijd om er nog eentje te maken.
Eerst nog eens een en ander gaan wegwerken...
Dit mini quiltje is ook klaar!
 Een gezellig alfabet in zoete kleuren.
 Op naar de volgende!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is mooi zeg, de sinterklaasquilt met de rood-witte rand, eindelijk af! ;-)

Chris zei

Hoe kwam je toch op het idee van een Sinterklaasquilt?! Hij is werkelijk enig geworden. Met veel fantasie.
Dat alfabetje is ook ontzettend leuk. Goed hoor, 2 affo's, en dat bij dit weer!

Yvonne zei

He gaat lekker zo Miranda! Wat is je SintQuilt leuk geworden, je zou een patroon moeten maken van dit eigen ontwerp. Knap hoor!

inge zei

heerlijk twee affo's! allebei even leuk!

Guusje, zei

Het is een prachtie quilt geworden en wat leuk dat je beide kids hem ook zo mooi vinden. De alfabeth quilt is ook al zo'n dotje.

Birdblocks zei

Ben erg benieuwd naar je Sint-quilt! Ik hoop hem eens in het echt te mogen bewonderen :)
En ook je alfabetje is erg lief.
Groetjes, Merel