zaterdag 7 mei 2011

Eindelijk.....daar ben ik weer!

Na een heerlijk weekje vakantie samen met mijn gehele familie in Turkije zijn we weer terug thuis...toch weer wennen na een weekje uitzicht op dit....besneeuwde berg toppen vanuit onze slaapkamer!!!
Okee, dit is het werkelijke plaatje, deze hierboven is een ingezoemde foto met telelens van de achtergrond
 Toch wel een vreemde gewaarwording...als je bedenkt dat we kwamen om dit
 De lounge huisjes aan zee....ze zagen er zo heerlijk uit, maar zonder de zonnestralen op je huid was het toch wat frisjes...en met deze heerlijk frapocinni's (ijskoffie) was het echt wel te doen zo recht in de zon!
Hier wat beelden vanuit de tuinen rondom het hotel
En helaas konden we de geuren van al deze bloemen niet laten  ruiken, maar geloof me
het rook er heerlijk !
En misschien denk je dat ik de Dear Jane-update vergeten was....echt niet... het arme Janetje, en ook Phebe gingen wat uitgeblust mee, stiekem in de koffer, maar eenmaal daar gunde ik ook hun een heerlijke vakantie....wel zijn er nog 2,5 ster gemaakt, vast voor de randen van Phebe..
Waarom maar 2,5...ik vergat het ene lapje dat erbij lag..en dit boruurtje!
Deze Amerikaanse dametjes uit Virginia wilden ook graag eens wat van de wereld zien.....genoten er zo van...trouwens al een oud  patroon van haar uit een boek, wat ik wat heb aangepast....

9 opmerkingen:

Mascha zei

Welkom thuis. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad.
Lief borduurwerkje.
Groetjes Mascha

Juicybear zei

zo te lezen heb je genoten daar, en toch wat kunnen doen aan je hobby en je mooie borduurtje.
Fijn weekend, groetjes Anneke

Shirley zei

Je bent weer thuis! Zeker weten dat je naar Veldhoven moet gaan, er is zoveel leuks in jouw smaak!

Else zei

Hey vakantieganger, fijn dat je er weer bent! Leuke borduurtje, en die sterren oh oh je kon het niet laten (lol) Zonnige dag, knuffel Else

Chris zei

Dus Janetje en Phebe hebben ook wat vitamientjes opgedaan? Schitterend uitzicht joh. die ruimte, dat je zo ver kan kijken, dat alleen al. Nu zit je weer in de Hollandse zomer! Fijne moederdag morgen!

Marijke zei

De vakantie foto's zien er wel fantastisch uit, jammer alleen van de wolken.
En het Jane blokje dat komt vast helemaal goed, uitgerust en met veel moed weer een poging wagen.
(Bij mij ligt hij ook veel in een verre hoek, hihi, maar die datum helpt,o jee o jee, we zijn weer aan het aftellen, want ik moet er nog heel veel maken, hihi!).
Nog een fijn weekend,
groetjes Marijke

Yvonne aka sommeke zei

Haaa, bakje energie weer aangevuld!
En toch ook wat quilterigs/stitcherigs gedaan!

katrien zei

Daarom was het zo stil,je was op vakantie en je hebt er van genoten.Geniet nog maar wat na.

Hubertine zei

Mooie foto's!!! Het ziet er heerlijk uit! En als ik mij goed concentreer ruik ik misschien toch wat van die prachtige bloemen!!!!