maandag 14 november 2011

Bloemekes..

Tussen de zwart/ wit blokjes maken voor mijn Dear Jane
zit er toch zo nu en dan kleurrijk momentjes in de vorm van bloemetjes...Zo ook tijdens het rijden naar de open dagen voor de vervolgopleiding van DS Joey. Afgelopen zaterdagochtend zaten we in Breda en hij heeft wel zin in de opleiding Chemische Technologie. Bijkomend voordeel...niet zo ver reizen...
 Maar nu weer verder over bloemetjes...bijna 16 stuks totaal.....best leuk zo die afwisseling.
                          Nog slechts 7 vierkante blokjes te gaan voor mijn
Dear Jane en dan zijn de nog 3 rijen en 3 hoekpunten aan de beurt..
Maar vandaag ga ik weer verder aan de quiltlessen in Antwerpen.

19 opmerkingen:

katrien zei

Leuk je blommetjes.Maar ook je DJ hoor.
Veel plezier op de quiltlessen.

Johanna Zweden zei

Wat een moooooooooooooooooie bloemen, en dat blok zal zeer zeker weer mooi worden
Fijne dag groetjes Joke

Marijke zei

Vrolijke bloemetjes heb je gemaakt!
fijne dag,
groetjes Marijke

AnitaS zei

Je blommekes zijn erg vrolijk. Leuk afwisselend met je zwart/witte DJ blokken.

Elisabeth zei

Prachtige bloemetjes...ook mijn dear jean is dit weekend sinds lange tijd weeer uit de kast...heb er echt weer zin in. Groetjes Elisabeth

Chris zei

Leuk die bloemekes. En ook leuk om er aan te kunnen werken als je op stap gaat.
Je schiet toch ook al lekker op met je Jane. Fijne dag vandaag.

Lida zei

Lieve blommen en inderdaad een leuke afwisseling met al dat zwart/witte, maar die wordt ook wel heel bijzonder! Fijne dag en succes met de lessen,
Lida

Shirley zei

Lekkere fleurige hexjes, en allemaal in de auto gemaakt, ik kan dat helaas niet, word dat wagenziek. Oeh hopelijk geen problemen op de weg van en naar Antwerpen vanwege de mist, riijd voorzichtig!

Rennie zei

Hoi Miranda ik ben via Berna op je blog terecht gekomen. Leuk om het allemaal te lezen. Vanaf nu ga ik je volgen hoor!

Inge zei

Je gaat wel lekker, Miranda met al die vrolijke bloemetjes en je DJ!

quiltlodge gerda zei

Wat een grappig contrast. Aan de ene kant die zwart/wit blokjes en aan de andere kant die fleurige bloemetjes.

christine zei

wat een gezellige bloemen heb je gemaakt helemaal nu het zo grijs is overal schitteren deze echt.

en nog maar 7 blokjes van sjaantje ?

ik heb net rij A af gemaakt en het 1e blokje van rij B.

christine

Yvonne zei

Mooie bloemen, benieuwd wat je ervan gaat maken.

Guusje, zei

Mooi blokje in wording en wat een leuke bloemetjes laat je zien en heb je gemaakt.

Judith zei

Heb je leuke quiltlessen gehad?
Je blommetjes zien er leuk uit.

Anoniem zei

Hey Miranda!
Binnenkort kom ik naar NL (zei ze met een big smile ;-) )
En ik zou graag je adres willen hebben, want de Amerikaanse sint neemt wat voor je mee in mijn koffer. Stuur me maar een mailtje naar petraglorie@nc.rr.com
Knuf uit NC
Petra

Anoniem zei

Oh vergeet ik nog te schrijven... Ron heeft ook chemische technologie gedaan, pas maar op, dalijk zit tie in Amerika ;-)
Petra

Anoniem zei

De bloemmekes kleuren je logje!
Hup, hup, hup met de laatste DJ-blokken (en je huiswerk niet vergeten!!) ;-))))

betty prins zei

Goed zo, weer een Jane blokje af, ga zo vort....
Lieve bloemetjes en succes met de cursus handquilten, het wordt vast heel mooi!