woensdag 30 november 2011

Laatste mogelijkheid....

voor het inschrijven van de kerstballenruil...tot en met morgenavond kan je je nog inschrijven. Hier vind je de voorwaarden.
Verder is er voor mezelf op quiltgebied nog bar weinig gedaan. Reden daarvoor, ik heb ons nichtje geholpen bij het uitzoeken en maken van haar eerste quilt... snijden van blokken, patroontjes leggen, en op zoek naar lapjes, meerendeel in mijn voorraadje. Handig hoor zo een quiltende tante...

Gisteravond nog de Heerlese bee bezocht en daar werd de Sinterklaasquilt getoond. Helaas geen foto's van de drommende dames rondom het quiltje... want quiltvriendinnetje Shirley was er deze keer niet bij en dus was er geen andere fotograaf dan mezelf aanwezig. Wel kreeg ik lovende complimenten van de dames. Verder werden er stofjes bij elkaar gezocht voor mijn tweede dametje van de goede doelenquilt voor Tibet...en straks maar dat dametje eens tevoorschijn gaan toveren...

2 opmerkingen:

Lida zei

Succes met het dametje en natuurlijk kreeg je complimenten, hij is uniek! Leuke Kerstman! Knuffel
Lida

Rennie zei

Ik ben wel heel erg benieuwd naar je Sinterklaasquilt. Zet er maar gauw een mooie foto van op je blog svp?