donderdag 7 oktober 2010

Quiltweekeinde nadert...

 Want a.s. weekeinde ga ik samen met nog vele quiltende dames ons landje achterlaten.....
helemaal naar Belgie, en al is de grens slechts 5 km bij mij vandaan, moeten we nog behoorlijk ver hoor. Zeker 2 uur rijden ! Gelukkig haalt Berna mij op. Wat voor auto zal ze hebben? Vast niet zo mooi gequilt exemplaar... al zouden we er behoorlijk de aandacht mee trekken.... 
Maar ook Ingrid komt naar hier en dus zal het vast niet rustig worden tijdens die ritjes zo heen en weer. Ik zie het al voor me, we vetrekken in mijn gedachten met dus dit wagentje....
rijden dan genietend langs velden vol pompoenen...
waar we er misschien op de terugweg nog van kunnen meenemen....
Eenmaal daar hebben we allemaal onze streeklekkernijen bij en een koude hap voor 's avonds...En dan
 mogen we hier dan ongelimiteerd quilten zolang we willen, zoveel we willen, en vooral hoop ik plezier te hebben. Koken hoeven we niet, want er gaat 1 man mee, een van de dames haar echtgenoot. Die dan alle dames culinair gaat verwennen, volgens de verhalen....heerlijk niet! En dus zullen we hier zitten .....het mooie weer is op komst! Fijn weekeind allemaal...

17 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Dat klinkt heelm goed.
Veel plezier
groetjes Elly

Else zei

Haha ik zie je al rijden in je quiltkoets SUPER! Heel veel plezier met de meisjes, fijn weekend Else

Unknown zei

Heel veel plezier.
Ik mag pas in februari naar een quiltweekend

Simone zei

Zo'n auto wil ik ook wel! Pimp my ride...
Heel veel plezier en geniet van het weekend!

Berna zei

Hahaha, je weet het leuk te brengen. Ik hoop wel dat je het me niet kwalijk neemt als ik niet met zo'n mooi exemplaar kom voorrijden. Helaas ook geen stationwagon. Misschien moeten we daar bij een nieuwe toch eens over denken met zulke weekendjes.
Nou meis, tot morgen! Ik rij rond 9 uur hier weg omdat ik niet weer wat ik onderweg tegenkom. Misschien ben ik dus wel veel te vroeg maar ik hoop in elk geval niet te laat. Doei!

Guusje, zei

Heel veel plezier op het quiltweekeinde. Volgens mij krijgen jullie het beregezellig ben erg benieuwd.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke 'quiltauto', jammer dat je daarmee niet naar het weekend gaat. Dat wordt weer gezellig en dan ook nog een kokende man erbij, daar ook al geen omkijken naar.
Veel plezier, Cisca

Chris zei

Ik zit helemaal met open mond....naar de gepimpte auto te kijken. Hoe kom je nou aan die foto? Schitterend. Heel veel plezier Miranda, dat zal wel lukken, denk ik.

quilting Jeannet zei

Veel plezier Miranda, dat zal wel lukken met zo,n goed "weekendrecept"

groetjes, jeannet

inge zei

tot morgen!

Daniëlle zei

Heel veel plezier daar in het zuiden!!! Liefs, Daniëlle

Miranda zei

@ allemaal; Die gequilte auto was deel van een plaats in Amerika, waar ze quilten in de buitenlucht hangen door een plaats heen....elke schuur, gevel en dus een enkele auto wordt behangen met die mooie lapjes....een idee voor ons misschien? Ergens in de zomer...

Hubertine zei

Veel plezier! Het zal zo te lezen een top weekend worden! Groetjes, Hubertine

Unknown zei

dat klinkt goed, zeg.
veel plezier dit weekend.
groetjes berbel

katrien zei

Wie zou zo'n wagentje niet willen hé.
tot straks.

Juicybear zei

Leuke auto:-) Heel veel plezier dit weekend.
Groetjes Anneke ^..^

Marieke zei

Goed weekeinde gehad? En lekker culinair verwend? Maar ook lekker met stof bezig geweest?