zondag 17 oktober 2010

Van alles komt er binnen en een AFFO!

Eindelijk weer eens een projectje dat af is...want nog steeds ben ik ook bezig met mijn Amerikaanse samples te quilten en er lijkt geen einde aan te komen. Vandaar dit soort vluchtjes.....en kijk eens hoe lief het hangt...ok iets dichter bij dan, zodat je ook kan zien dat het net iets anders is, dan het orgineel....
Ik heb het maantje oogjes en een mons gegeven van de knoopjes die orgineel op de kat zouden moeten zitten...ook voor de oogjes heb ik kleinere kraaltjes gebruikt....maar dat maakt het ook weer een beetje meer mijn lapje...
Verder kwamen er nog twee zachte enveloppes binnen en we uit Belgie....Marleen stuurde me zo een schat van een zonnebloemetje...een speldenkussentje....en Katrien had nog wat lapjes gevonden bij het opruimen...Vandaar dat ik ze niet meer vinden kon....Heerlijk nog meer aanvulling voor de Dear Jane...
 Weten jullie dat ook ik weer mee doet met de KERST-ruil, georganiseerd door Katrien....en volgende week gaat mijn speldenkussen de postbus in....foto's volgen nog...
 En heb ik er niet een lief plekje voor het bloemetje gevonden? Past helemaal bij deze tijd dacht ik zo....

 Maar wat er nog gebeurde deze week....wel 2 duiven, die hier regelmattig spelen in de boom....zijn tegen de ramen gevlogen. De sporen staan op de ramen....zien jullie ook die vleugelafdrukjes ....gelukkig geen dode vogels gezien.....hahaha, mooi laten staan, zo met de halloween, net als al die spinnewebben....alhoewel het lekker weer is om de ramen te wassen.....

Heb de vleermuizen even verwijdert voor de foto's..... Lieve quiltgroetjes en een fijne zondag!!

17 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat ziet het er gezellig uit bij je, leuk die quit en wat enig die vogels,
Leuk de speldenkussen en wat lief extra lapjes.
Ja ook hier vliegen regelmatig vogels tegen het raam, je kan er helaas niets tegen doen.
Hoop dat het goed is afgelopen, wij hebben regelmatig vogels in het huis, die we een paar uurtjes laten bijkomen, het is dan net een ziekenboeg.
Groetjes Joke en een fijne zondag

Else zei

Hey Miranda, leuke affo! En die gevulde vloppen waren ook niet verkeerd gevuld. FIjne zondag, Else

Juicybear zei

Mooi quiltje zeg, en je bent maar verwend hoor:-) Apart zeg die duivenvlek, je ziet echt een hele duif op je raam, hopelijk hebben de duiven er niets aan over gehouden.
Groetjes Anneke ^..^

inge zei

wat een leuk affotje! op ons slaapkamerraam staat momenteel ook de afdruk van zo'n vogel, het gebeurt wel meer dat ze daar tegenaan vliegen!

katrien zei

He je quiltje staat leuk in het huisje.
Leuke post.
En vogels tegen het raam dat hebben we hier ook wel eens.
Zonnige groet.

Berna zei

Quiltje is leuk geworden en je hebt leuke/fijne post ontvangen.
Op naar het haloweenfeest. Ga je ook nog verkleed de wijk in LOL?

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat is je quiltje leuk geworden, zag nu die maan pas, leuk, die neus en mond. Ik had niet gedacht dat het zo'n klein quiltje is. Je bent goed verwend, wat een schattig speldenkussentje en die lapjes zullen wel goed van pas komen. Zielig, die duivenafdruk!
Groetjes, Cisca

Guusje, zei

Wat is je maandquiltje mooi geworden en wat een mooie zonnebloem en mooie lapjes heb je gekregen, ik heb iets met zonnebloemen sinds vorig jaar juli. Verder ziet het er erg gezellig uit en wat bijzonder die afdrukken van de meeuwen tegen het raam.

quilting Jeannet zei

Wat een schattig quiltje wat je af hebt Miranda, leuk! en sucses met je kerstruil van Katrien.

groetjes, Jeannet

Shirley zei

Quiltje staat mooi, echt goed gelukt! LOL om die duivenvlek op het raam, heel herkenbaar, alleen bij ons zijn het meesjes of merels die zo stom zijn.

Lida zei

Hij is erg leuk geworden en dat is toch altijd leuk om er een persoonlijke draai aan te geven! Ben weg van dat bloemetje zo bij die kaarsen, leuk plekje! Fijn dat je lapjes terecht zijn! Fijne dag, groetjes
Lida

Anoniem zei

Wat een leuke affo zeg! Ik zag laatst bij Dorry dat zij er ook mee bezig was: ze zijn erg schattig. En dat probleem met die duiven herken ik helaas ook: bij ons vliegt er ook regelmatig een duif of een eend tegen de ramen. En helaas wonen we 2 hoog, dus even snel de ramen zemen is er niet bij (wachten op de glazenwasser)

Hilde zei

Mooi quiltje afgewerkt. Die vogels op de vensterbank vind ik heel decoratief. Jammer van de duiven hé, hier zijn het merels die tegen het raam vliegen. Groetjes

Chris zei

Je quiltje hangt enig in het huisje! Wat zal je daar een plezier aan hebben.
Die duifjes toch. Dat gebeurt bij ons ook af en toe. Soms een spreeuw en zelfs koolmeesjes. Wij hebben zo'n doorzonkamer, dus misschien denken ze via 2 ramen weer in het licht te komen. Ik vind het altijd wel zielig.

Cindy at her Country Home zei

Miran Miran, unbelievable wat ga je snel! Hou je amper bij met al die heerlijke posten van je. Ben zo aan het genieten van alle gezellige herfstferen en halloween. Die etagere met al die prachtige glimmende kastanjes is het einde! Poets je die allemaal op? En al je creaties.... diepe lieve zucht, ontzettend mooi. Met de Christmas stitchery is het nog steeds gebleven bij de 1e uitgeprinte blok hahahaha..., vreselijk! Weet nu al dat is niets voor mij hihihi.. maar ben inmiddels weer helemaal beter en ben nu doorzettingsvermogen aan het kweken. Heb weer heerlijk gelezen bij je, tot gauw weer ga nu weer een paar steekjes zetten. Dikke zoen voor jou van mij Cin x

Annelies zei

Je quiltje hangt erg mooi in het huisje.

Jantine zei

Dat was een snel quiltje. Het hangt er leuk in je huisje! LOL om de vogelafdrukken op je ramen!