zondag 31 oktober 2010

Happy halloween!

Is dit niet een lievertje, helemaal verkleed voor de Halloween? 
Onze Sam is toch wel erg blij dat hij echt geen broodje en vleugeltjes om moet doen vandaag.....
Ik heb nog even gedacht aan zo een make-upje....
 Met zo druilerig ochtendje, wat valt er dan beter te verzinnen dan quilten! Dus wordt er hard gewerkt aan mijn Amerikaans sampler.....maar ik bespaar jullie de weer zoveelste variant van deze en zocht der een van Hallo Weentje....de zwarte kat......

 Na de middag komt de zon door, met als gevolg dat we alle bladeren uit de tuin geharkt hebben totdat de container weer vol zit. Gelukkig mag die morgen weer geleegd worden, zodat der weer plaats is voor alle overige bladeren die nog in de enorme boom hangen.....

13 opmerkingen:

inge zei

fijne halloween! doet raar zeker, weer in Nederland op dit Amerikaans feest?

katrien zei

Leuk halloweenquiltje.

Hilde zei

Wat een griezel, die dame. Ben blij dat ik je zo niet ontmoet heb!!!
Knuffel.

Hilde zei

Wat een griezel, die dame. Ben blij dat ik je zo niet heb ontmoet !
Groetjes

Lida zei

Grappige kat en doodeng make-upje, ja ja USA tic is nog steeds zichtbaar!! Die hond is echt om op te eten!!Was weer gezellig vanmorgen en zijn we nog foto's vergeten te maken!! Tot in december, knuf
Lida

Chris zei

Zou hij er zelf ook zo 'happy' over denken....? Hij ziet er zo wel schattig uit hoor, beter dan de foto er onder, toch?

Bibi zei

Happy Halloween! Heel leuk hondepakje ja haha

gerda zei

wha haaha.. die teckel..liep die er echt zo bij!!..;0)

Berna zei

Leuke plaatjes voor Halloween.

Marieke zei

Zo'n make-upje is het dus niet geworden? ;-) Fantastisch jullie Sam: heeft hij veel snoepgoed opgehaald? Veel plezier met verder quilten!

Francien zei

Leuk!! de "hotdog" Miranda...maar mijn bulldog "Meisje" krijg je zoiets niet om..Ik vind de make-up wel heel mooi gemaakt hoor en hartstikke mooi voor zo`n feestje....ik zou het 40 jaar geleden zo gedragen hebben...maar het mooiste is je geinige Halloween cat quiltje...Geinig!!
groetjes Francien.

Guusje, zei

Wat een prachtig pak heeft hij aan en jullie natuurlijk ook happy halloween.

conny ten berge zei

Haha, zal de hond ook wel een happy halloween hebben?