dinsdag 30 november 2010

Koning winter is te vroeg....

Afgelopen weekeinde zagen we het al even.....een beetje sneeuw hier en daar, maar was al weer snel verdwenen. Maar sinds gisteravond begon de winter hier....sneeuw....
zo een toch zeker drie cm of terwijl 1 ruime inch. En koud dat het dan ook weer is.....
Foto's zijn nog van gister trouwens.
Dat het zo stil is...is niet dat ik niks doe hoor, al gaat het met mijn knie niet echt lekker. Een paar weken terug deed ik mee aan een proefles Steps....en blesseerde daar mijn knie....meniscus...gevolg fysio en rustig aan doen....maar ja met een huishouden met hond kan je gewoonweg niet zitten blijven. Ja fietsen is goed, maar geen kracht derop zetten en wandelen is niet goed...en dus heb ik veel zitten quilten aan  de Amerikaans Sampler. Met als gevolg dat dit dan eindelijk klaar is. Mijn bies ligt al ergens klaar maar met een knie die niet makkelijk buigt is het lastig trappen lopen en zoeken....maar ben overgens erg  blij dat deze klus geklaard is!
Verder heb ik vandaag nog gewerkt aan kadootjes voor de KERST- ruil. Wat een leuke ding heb ik vandaag gemaakt. Jammer hoor dat jullie niet even een sneak peak kunnen nemen. Wel was er nog iemand op de bee die ook verliefd werd op dit ....En het vijfde schaapje bij missy P(hebe) is ook tot leven gekomen... kan trouwens wel vermelden dat het een heus gepriegel is om al die pootjes, oortjes, lopjes en lijfjes appliceeren. De eerste duurde een ruime halve dag, en de laatste zat er in twee uur op! Zo zie je dat je van de herhaling versnelt. Op naar de bloemenweide!

11 opmerkingen:

Else zei

Heel veel sterkte met je knie! Je schaapjes zijn erg mooi, succes met appliceren. Fijne dag, knuffel Else

inge zei

beterschap voor je knie en hou je warm hé!

conny's quilts en creaties zei

Wat een sneeuw bij jullie zeg, hier in Groningen ligt vrijwel niets, het is wel erg koud....Doe rustig aan met je knie, 'k zit een beetje in't zelfde schuitje met een zweepslag, ik wil van alles maar kan nu even niet dus ik quilt een hoop net als jij, en dan is het fijn weer eens een project af te krijgen toch!

Katrien zei

Ja tis al vroeg winter hé.Vandaag ook zo'n guur weer.
Sterkte met de knie hoor.

Guusje, zei

Wat vervelend zo'n knie, ik hoop voor je dat de rust verlichting bied en het probleem oplost. Leuk dat je ook met de kerstruil bezig bent, ik heb deze alles ingepakt dus het kan verstuurd worden ben zo spannend vind ik het. En wat zijn je schaapjes mooi geworden, bedankt voor de waarschuwing van de schaapjes want ik heb het patroon hier ook liggen en wil er toch eens aan gaan beginnen binnenkort. Veel sterkte.

Lida zei

Je bent lekker opgeschoten met Phebe, ik ga er zometeen ook mee aan de slag, want nu loop ik wel erg ver achter! Wat een zwarte schapen heb je verzameld! En die sneeuw is wel gezellig als je binnen bent, maar buiten is het verhipte koud! Tot maandag, groetjes
Lida

Chris zei

Je schaapjes passen wel bij dit weer, alsof ze in de sneeuw staan. Beterscahp met je knie!

Marjan zei

Geweldige schaapjes! En heel veel sterkte met je knie!

Daniëlle zei

Lief zo'n kleine kudde!! Beterschap met je knie, hopelijk gaat het snel wat beter! XXXD

ria vogelzang zei

Wat een lieve schaapjes!! Wat vervelend dat je je knie zo geblesserd hebt. Beterschap!!

gerda zei

hé wat ziet Phebe er al leuk uit!!! schaapjes in een winters landschap;0)
voorzichtig met je knie..brrr als je nu ook nog uit zou glijden buiten....;0(
fijne dag..lekker onder je mooie nieuwe quilt..ha lekker warm..;0)