donderdag 18 november 2010

update

Eindelijk is mijn hexagon tasje af. Is het niet een snoesje....

Via de krant hier lees ik dat die jongen die verongelukt is met de trein met grote waarschijnlijkheid niet achtervolgd is....na uitgebreid buurtonderzoek is dit gebleken...via de tam-tam schijnt hij via sms-jes wel afscheid van een groot aantal mensen genomen te hebben...ze denken dus aan zelfmoord..
Verschrikkelijk niet, dit soort verhalen...hoop maar dat zijn ouders, familieleden en vrienden hier mee verder kunnen leven.

19 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Je tasje is een lieverdje geworden.
Maar wat een verdriet voor de ouders van die jongen..... Ben er even helemaal ondersteboven van...

Unknown zei

Je tasje is heel erg leuk geworden, ik maak op ´t moment ook een tas voor m´n dochter, krijgt ze met kerst.
Groetjes Berbel

Berna zei

Schattig je tasje.
En wat vreselijk van die jongen. Als je de tam tam mag geloven is het dus opzet geweest?

katrien zei

Leuk tasje,had je toch mee naar Nieuwkerke hé.

Lida zei

Je tasje is schattig geworden! En zo zie je maar wat die Indianenverhalen kunnen uitrichten, gelukkig is nu de waarheid boven tafel, al is het voor de familie toch een hele klap! Nog een fijne dag, groetjes
Lida

yvonne zei

Wat een mooi tasje!!!!!

vreslijk om zo,n bericht te krijgen....

groetjes yvonne

Yvonne aka sommeke zei

Hoe? Ik dacht dat dat mooie hextasje al helemaal af was?
Triest nieuws over die jongen. Arme ouders, familie, vrienden ....

Judith zei

Wat een lief tasje.

Nelleke zei

Hallo Miranda je tasje is echt super geworden misschien als ik je nog eens ergens tegenkom en je hebt je tas bij dan zal ik je zeker herkennen.Groetjes Nelleke

Guusje, zei

Ja je tasje is zeker een schatje geworden en wat vreselijk van de jongen. Ik hoop ook dat zijn familie en vrienden het een plekje kunnen geven.

Hilde zei

Je kan je afvragen: waarom toch? maar daar is geen antwoord op. Vreselijk is dit.
Chique tasje hoor!

Chris zei

Dat lijkt me haast nòg moeilijker, als dat waar is van die zelfmoord. Dan ga je toch denken: wat hebben we fout gedaan?! Ik hoop dat het gezin een goeie begeleiding en hulp krijgt.
Je tasje is inderdaad een snoesje!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een schattig hexjestasje! En dat quiltje van Dorry uit je vorige blogje is ook al zo leuk.
Triest van die jongen, triest voor zijn familie!
Groetjes, Cisca

Annemarie zei

Wat een schattig tasje! leuk hoor zo met de hexagonnetjes. Bij mij zijn de hexagonnetjes ook goed gelukt hoor!
Wat een vreselijke gebeurtenis. Voor de familie en vrienden van de jongen zal de wereld op dit moment echt even stil staan. Ik hoop van harte dat ze de kracht krijgen om verder te gaan.

inge zei

mooie tas, het is een snoesje! jammer van die jongen! (hug)

Shirley zei

Sterkte hoor Mir, zeker als je vlakbij woont, en kids rond dezelfde leeftijd heb en je de knul ook nog kende, is zoiets onvoorstelbaar, een nachtmerrie voor iedere ouder.

goof zei

Geweldig lief en schattig hexentasje!
Verschrikkelijk van de jongen en voor zijn familie.

Marieke zei

Inderdaad een snoesje! Leuk die groen hexjes. Wat verschrikkelijk voor de familie van die jongen. Vraag me af of je daar ooit 'overheen' komt...

Jantine zei

Wat een leuk tasje.
En dat van die jongen... te erg voor woorden!