dinsdag 13 juli 2010

Mini bee

Vanavond was het eindelijk weer zover, want vorige week was het ivm de voetbal afgelast. wederom met ons drie, want een van ons is op vakantie...Maar we zijn weer productief geweest. Een persoon deed wat uithaal werk, en twee van ons waren bezig met onze AQ, je weet wel Guute's antiekse! Beiden waren we bezig aan de vliegende ganzen, zij op het machine en ik met het handje. Maar wat leuk was is dat we ze nu samen eens samen zagen...en wat bleek.....de mijne is duidelijk de Amerikaanse versie. Waarom bedoel je.....nu ja mijn malletjes, en dus ook mijn maaksels zijn om de een of andere reden duidelijk groter dan die van Shirley. Maar bijzonder vind ik het wel.....

9 opmerkingen:

Lida zei

Wat mooi! Alletwee hetzelfde patroon en toch heel verschillend! Vind jouw kleuren erg mooi en warm, die van haar is meet verstild, maar alletwee prachtig! Groetjes'
Lida

Francien zei

Ik vind ze ook allebei prachtig Miranda...want het patroon is gewoon geweldig....maar ook ik vind de jouwe mooier door de krachtigere kleurtjes en stofjes..
groetjes Francien.

katrien zei

Beiden héél mooi.

Elisabeth zei

Prachtig...maar wat een werk. Groetjes Elisabeth

yvonne zei

Als ik patronen uit print vanaf mijn pc,zijn ze ook altijd iets groter niet veel maar toch wal wat .
Op zich is het natuurlijk niet erg toch????
jou kleuren zijn geweldig gr yvonne

Daniëlle zei

Wat gaaf toch om te zien dat ze allemaal net toch wat anders worden!! Schitterend! Veel succes met de volgende rand! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

Annelies zei

Wat mooi, twee van die AQ's bij elkaar.

Chris zei

Je kan het inderdaad duidelijk zien, het verschil. Ze zijn allebei heel mooi.

Guusje, zei

Ze zijn beide erg mooi maar ja het is ook een fantastisch mooi patroon.