dinsdag 6 juli 2010

Verlate update van de Dear Jane

Deze morgen besef ik pas dat we al de 6de van de maand zijn. Helemaal gister vergeten mijn lapjes te showen, net nu ik er weer zo aardig wat van die lapjes gemaakt heb....Maar geen paniek, komen ze gewoon een dagje later!






Leuk is te vermelden dat er deze keer lapjes Katrien(die met de grote en kleine bloemetjes blokje), het schoonzusje(de hexagon blok) en Shirley (spinnenweb blok) in verwerkt zijn! Ben dan ook errug blij over het resultaat van de eerste blokken van de D-rij, zoals deze in het boek beschreven worden.

14 opmerkingen:

katrien zei

Wat heb je er weer mooie bij gemaakt.Ben eigenlijk al benieuwd naar een geheel in deze zwart-wit stofjes,eigenlijk heel apart.Succes verder.

Berna zei

Prachtige blokjes zijn het. Weer eens wat anders zo in zwart/wit.

Unknown zei

Je hebt er weer mooie blokken bij!
Groetjes Berbel

Yvonne aka sommeke zei

Een dag te laat, het is je vergeven ;-)
Goe gewerkt, weer 8 mooie zwart-wittekes er bij!

ria vogelzang zei

Leuk, Miranda! Vooral als er stoffen inzitten die je gekregen hebt of op een andere manier aan iemand doet denken...
Ik denk eigenlijk dat Jane haar stoffen ook zo heeft gebruikt....
Geniet ze!

Elisabeth zei

Ohh... mooie blokjes.. die met het spinnewebstofje is ook gaaf. Groetjes Elisabeth

Klaske zei

Geeft niet hoor dat je een dagje te laat bent. Kunnen we nog mooi even van je blokjes genieten!!

Guusje, zei

Wat heb je een prachtige blokken gemaakt en ook zoveel geweldig gewoon.

Hennie zei

Je hebt er mooi weer 8 blokjes bij, ze zien er erg mooi uit. Beter laat dan niet geeft niks hoor.
Groetjes Hennie

Vlijtig grietje zei

Hoi Miranda,
ik vind jouw blokjes in het zwart en wit anders ook erg mooi.

Groet van Saskia.

Marie-Anne-José zei

Maakt niet uit een dag te laat, hebben we dan ook nog wat te bekijken. Heel apart de zwart-wit versie. Zien er leuk uit.
Groetjes van Marianne

Annelies zei

Prachtige blokken. Ik ben zo benieuwd hoe straks die totale zwartwitte quilt eruit gaat zien.

Marjan zei

Oh, prachtige blokjes weer erbij. Ik vind het zo bijzonder, die zwartwitte kleurstelling! Echt geweldig! Ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat...
Groeten,
Marjan

Anita zei

Ik kwam spontaan voorbij en bleef hangen om meerdere van je blogs te lezen. Wat zijn je zwart witte blokjes leuk. Ik heb nog niet eerder die combinatie gezien