zaterdag 17 juli 2010

Werken aan verschillende quilts.

Tussen de verschillende was, strijk van 2 weken en andere huishoudelijke taken werk ik ijverig aan mijn vliegende ganzen. Eindelijk zitten ze allemaal op 4 rijen verdeeld ...... en kom tot de conclusie dat ik er stiekem  er nog steeds te kort kom.. En dus zal er gesneden moeten worden, want de verzameling die ik nog in Amerika gesneden had is op. Maar daar had ik geen zin meer in voor vandaag.
Vanavond werd het tijd dat ik al de Summer Stars blokken aan elkaar naai.  Wat geniet ik van deze mooie stoffenserie ...met maar een vreemde Moda stof erbij. Nog 3 lange rijen aan elkaar maken voordat de top, nog zonder applicaties overgens, aan elkaar zit. Voorlopig mogen jullie het met deze ganzen doen....
foto even geleend van google images, maar morgen komen de foto's...lege batterij.

1 opmerking:

Berna zei

Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Fijn weekend! Hier is het wel weer om te quilten. Het komt met bakken uit de lucht.