zondag 11 juli 2010

Vruchtbaar weertje

Wat een hitte hadden we afgelopen dagen. De temperatuur kwam hier boven de 35 graden uit. 's Avonds laat en 's morgens vroeg gaan alle ramen wagenwijd open om de verkoelde lucht binnen te laten, en als het in de kamer dan weer aangnaam is afgekoeld mogen de ramen en de isolerende rolgordijnen weer lekker naar benee. Heerlijk verfrissend blijft het dan.....nu ja zolang je niet al te actief bezig ben, want werken met temp van 26,27 graden in huis is niet echt een leuke bezigheid. Maar zo kun je het niet altijd omzeilen natuurlijk. Zo ook vrijdag. In de hitte mag ik dan toch de laatste boodschapjes halen voor de feestjes. En met maar 1 koelkastje moet je creatief zijn dus. Koelzakken en koelboxen vol met vlees, fruit en groente. Een grote ton gevuld met fris en water. 2 grote zakken ijsklonten gehaald bij vrienden die een heuse Amerikaanse koelkast hebben met ijsblokjes-automaat. En dus is het feest van Joey goed verlopen. Tuurlijk duidelijk te veel eten gemaakt of het is dat met die hitte er minder gegeten werd. Wel werd er veel rauwkost verorbert. De meiden en een aantal jongens die de volgende dag werken moesten waren tegen eenen verdwenen en wat overbleef zou gaan slapen in de party-tent....wij waren verdwenen tegen 2 uur en tot onder de morgen(1/2 5) werd er nog gekletst. En toen wij 's morgens zachtjes de boel weer open zetten zagen we dit.....heeeee, ik kan ineens nu ook geen foto's meer uploaden.(de jongens waren in slaap gevallen op de trampoline.....5 sleeping beauty's dus). Het hele foto ophaal logo is verdwenen? Eerst kon ik al niets meer centreren , begreep ik dat sommige lezers geen reaties meer konden plaatsten en worden sommige van de door mijn gevolgde blogs niet meer ge-update...... zag geen foto's meer op mijn voorbeelden, gelukkig wel op het scherm... en nu geen foto's meer! Dat wil ik helemaal niet... want tijdens het feesten, zo in de avonduurtjes vond ik toch nog tijd om wat te doen... zo ook gisteravond. Op het BBQ feestje van mijn schoonvader en neefje. Met de afkoeling van bewolking en later regen tot flinke onweersbuien kon ik merken dat het een erg vruchtbaar weer was. Menig hexje werd een lapje rondom gemaakt en mijn lime groene bloempjes groeiden .....Een heuse bloemenwei ontsprong ..... de teller staat nu op 13 stuks. Graag had ik jullie natuurlijk deze willen showen, maar vrees dat ik het later nog maar eens moet showen. Mocht er iemand een tip hebben, of weten hoe dit komt hoor ik het graag....alvast bedankt!

9 opmerkingen:

Simone zei

Ben benieuwd naar je hexjes... Ik heb in het verleden de nodige problemen gehad met o.a. de Feedjit Gadget. Nadat ik alle Gadgets verwijderd had, ging het goed!

Annelies zei

Ik kan je helaas niet helpen, want ik ben web-log gewend. Ben wel heel benieuwd naar het geslaap op de trampoline.

Guusje, zei

Je hebt veel hexjes gemaakt met de warmte, fijn te lezen dat het feest zo'n succes was. Met het probleem kan ik je helaas niet verder helpen.

Francien zei

Misschien helpt dit Miranda..je klikt op nieuw bericht als je aangemeld bent....als je daar bent nog eens op HTML klikt en/of nieuw bericht moet het lukken...bij mij is het zo in iedergeval...hoop dat het lukt..ik hoor het wel...groetjes Francien.

Yvonne aka sommeke zei

Ik hoop dat Francien's tip helpt want ik wil natuurlijk de sleeping beauties EN je hexjes zien! De bloggers hebben het moeilijk de laatste tijd zeg....

Shirley zei

Zelfs de pc heeft wel eens last van de warmte, die foto's komen wel weer. Maar wat Simone zegt, soms kunnen leuke widgets voor problemen zorgen, dus als je tussen de tijd dat foto's opladen wel en niet ging iets heb toegevoegd aan je weblog, dan zou ik dat eruit knikkeren en dan zie je gelijk of dat het is.

christine zei

jammer miranda dat het je niet lukt op foto,s teplaatsen want na je bloemen ben ik benieuwd envan de slapende schoonheden krijg ik nooit genoeg hahaha

ik kan je alleen niet helpen ik zit bij weblog . christine

Wilma Kuin zei

Heey..... Ik hen een google acocount aangemaakt!! Bedankt voor je tip. Nu kan ik heerlijk hier kletsen met je!! En bij zoveel andere waar ik niet kon reageren.....
:O)

Wilma Kuin zei

Oh hemel!! Heb ik dat getypt??!!
hihihi.....

Zwaai!!